Garantie & Klachten

Bij Bordspellenstore.nl vinden wij het erg belangrijk dat de kwaliteit van de producten dat ons bedrijf levert goed is, daarom vinden wij het geen enkel probleem als je een melding maakt van een product dat niet naar behoren is of dat je een ander punt van verbetering hebt. Vervolgens gaan wij kijken of jouw product onder de garantie valt of dat wij jouw probleem snel weer kunnen oplossen.

Garantie

Wettelijk gezien ben je altijd verplicht om binnen twee maanden na het constateren van het gebrek ons hier over te informeren. Naar aanleiding hiervan gaan wij kijken of het onder de garantie valt en wat wij voor je kunnen betekenen. Als het product binnen de garantie valt zullen wij er uiteraard voor zorgen dat jouw product kosteloos compleet gemaakt of vervangen wordt.

Klachten

Het kan voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals je verwacht had. Wij raden het aan om eerst je klachten aan ons te melden via klantenservice@bordspellenstore.nl zodat wij dit voor je kunnen oplossen. Als dit niet tot een oplossing leidt kun je je aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om bedrijf-gerelateerde klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.